Jaujau


Her var det ikke mye aktivitet å spore den siste måneden. Dagene går i ett og man må prioritere. Og etter at jeg fikk iPhone så sjekker jeg de sidene jeg «må» sjekke hver dag på den så PC’en er sjelden i bruk av meg lenger. Orker ikke å blogge fra telefonen – det er ikke helt sånn jeg er.

Jeg er i ny jobb – ting går ufattelig tregt men nå har vi da endelig fått flyttet på oss. En fin kaotisk greie som jeg fint kunne vært foruten. En etter en har sprukket i irritasjon, frustrasjon og sinne så det å flytte med jobb er ingen artig opplevelse. Men nå har jeg vært med på det og. Endelig har jeg eget kontor, egen PC, egen telefon. Nå mangler jeg bare egne arbeidsoppgaver…. Men det kommer vel etterhvert det og.

Bikkja har hatt noen tøffe uker og – vi valgte å sterilisere henne rett etter vinterferien og hun var veldig flink til å synes veldig synd på seg selv i lang tid etterpå. Det tok lang tid før hun var ordentlig på beina igjen, men nå tror jeg vi er der igjen snart med hopp og sprett og tjo og hei og alt det som hører med. Litt humørendringer har vi merket men hun er nesten den gode «gamle» Lita igjen. Det skal ihvertfall bli godt å slippe å ha en løpetid hund i huset igjen med alt det fører med seg av ekstra vask og vakt. Vi fikk ikke lov til å sette valper på henne så da var det igrunn greit å gjøre det skikkelig.

I helgen er det AKM igjen (akershusmesterskap for korps) – vi er som vanlig veldig engasjerte med oppgaver og ansvar når det gjelder aktiviteter ungene er med på. Mannen ser jeg vel igjen sent søndag kveld tenker jeg… Imorgen skal eldstemann spille og lørdag skal frøkna spille. Fredag er jeg bare tilskuer, lørdag er jeg korpsleder og kommer gratis inn 😉 Litt smart må man jo være selv om jeg må «jobbe» litt og passe unger mens jeg er der. Blir spennede å se hvordan eldstemann gjør det, ifjor fikk de 2.plass så vi må jo håpe på det samme i år og. De som vant er en god del bedre enn resten så det er igrunn ikke så veldig overraskende at de vinner år etter år. Men de kan jo ha en dårlig dag….

Nei nå ser jeg igrunn bare frem til påske og litt avslapping – denne gjengen sitter allerede på hylla og slapper av…

Legg igjen en kommentar