Helg igjen


Deilig å jobbe igjen – uka går fort og vips så er det helg igjen 🙂

Denne uka har vært mye bedre enn forrige ettersom en har hatt ferie og jeg har hatt hennes plass og oppgaver hele uka. Det å ta telefonen har gått lettere enn fryktet, her er det ingen som klager og syter over feil og styr og stell, her ringer de for å få hjelp så min oppgave er å finne rett person som kan hjelpe. Og det er ikke helt enkelt enda – men det kommer vel. Flytting blir det ikke denne måneden så neste uke må jeg på plassjakt igjen. Skal på kurs onsdag formiddag så da er det jo greit men ellers så er jeg spent på hvordan neste uke blir både jobb og plass messig. Kaos men hyggelig kaos.

Eldstemann og mannen dro på hytta i dag, fikk med farfar som måtte hjelpe til å kjøre for eldstemann skulle ha med 6 venner fra speider/skole. Så da er frøkna, mellomste, bikkja og jeg hjemme og tar livet med ro. Vel ro og ro fru Blom, iettermiddag har det vært fortballtrening (mellomste fikk skyss frem og tilbake) og ridning (bestefar tok seg av det) så joda ettermiddagen har visst vært rolig. Greit å lade opp til resten av helgen… Imorgen skal frøkna i bursdag på formiddagen og mellomste skal spille fotballkamp kl.18.  Trodde først han ikke skulle spille sånn at vi kunne ha en varm kveld inne,  men så fikk jeg nettopp kontrabeskjed så da går kvelden med til fotball ute – tipper det blir middag på McDonald etterpå jeg… Søndag er jeg litt usikker på enda men mellomste skal på fotballtester på kvelden. Har en plan om å lage noen kort ihvertfall men vi får se hva som skjer 🙂

Nå er det ihvertfall Korslaget hvor jeg håper Team Lisa ryker på huet nordover igjen. Klart dårligst ikveld, men det hjelper jo ikke det når folk bare stemmer på sitt område og ikke hva som er bra… Selv stemmer jeg ikke så jeg kan vel egentlig ikke klage uansett 😉

Én kommentar

  1. Deilig med helg, slippe å stå opp til vekkeklokka..nå har jo jeg en levende vekkeklokke da som jeg ikke kan slå av…men det er i alle fall deilig å slippe å skyndte seg for å rekke ting..og det høres det jo ikke akkurat ut som om du slipper.

    De der bokmerkene dine var skikkelig fine btw

Legg igjen en kommentar

