Mygg


Man må vel bare innse i akseptere det – myggen er her i enorme mengder jaktende på blod for å kunne formere seg og bli enda fler… Frem til tirsdag kunne jeg skryte på meg å bare ha fått ett myggstikk i år – nå har det antallet fordoblet seg opptil flere ganger. Det klør på armen, hofta og på hælen. På hånda, i hodet og på beina… Men jeg skal egentlig ikke klage – mellomste kom hjem fra sommerklubbdag på Mønevann igår med ikke mindre enn 16-17 stikk bare på ryggen, i tillegg til hals, mage, armen og ben. Tror ansiktet var spart…. Han sovnet på magen igår kveld med ryggen innsmurt med aloe vera gel etter å ha fått på Eurax opptil flere ganger. Får håpe det har vært litt færre mygg på Tusenfryd idag 🙂

Én kommentar

  1. Myggen (og klegg, knott og alle andre insekter som stikker) er noe dritt. Jeg klør til den store gullmedaljen også, min eneste trøst er at hverken min kjære, hans sønn eller vår firbeinte pelsdott blir stukket særlig mye, siden myggen foretrekker meg 😉

Legg igjen en kommentar

