I fjøset


20110615-231045.jpg
Her utpå landet bor fler av klassekameratene til mellomste på gård. Idag var det sommeravslutning for 6.klasse og den hadde vi hjemme hos en som bor på gård med okser og kviger. Mange og store okser og noen mindre kviger og noen få kalver. Nå 3-4 timer senere har jeg fortsatt fjøs lukt og smak som henger rundt meg.
En hyggelig samling med pølser, tur i fjøset og kaker. Regnet måtte bare være med og deltok med en 15 min skur før sola overtok og varmet oss opp igjen. Jeg satt under ett tre og merket ikke så mye til dette regnet jeg da 🙂
Dro rett fra avslutning til hentekonsert med hovedkorpser – kun er par dager igjen til NM hvor de håper å forsvare 2.plassen fra ifjor. Nå er det litt avslapping etter at alle barn er i seng og bikkja har fått seg kveldstur, imorgen skal vi arrangere 7.klasse avslutning. Kaka står halvferdig på benken og skal puntes imorgen.
Kjekt å ha litt å gjøre 🙂

Legg igjen en kommentar