Fremgang

Det går bedre og bedre dag for dag – ikke bare sangen som sier så men det er sånn det er for min del nå. Heldigvis. Ikke konstant uvel og svimmel lenger, kommer en runde nå og da men bare det å kunne være «symptomfri» i perioder er deilig. Orker å sitte ute til og med – deilig å kunne kjenne varmen og ikke bare sitte inne og se ut på den blå himmelen.

Jeg gjør ikke så mye – og det synes jo på huset. Har vasket tøy da – det gjør seg jo selv men støvsuging og rydding orker jeg ikke. Ihvertfall ikke denne uka. I kveld skulle jeg har vært en tur ut på middag med avdelingen på jobben, blir til at jeg ikke drar. Blir gjerne litt verre mot kvelden og å sitte å være sosial samtidig som kvalmen kommer og verden går rundt (uten å ha gjort noe for det) er ikke akkurat det jeg føler for…

Men jeg har ryddet garnkurven da og sortert i poser og så langt jeg klarte på type garn. Veldg flink til å kaste disse lappene som er rundt så jeg aner ikke hva halvparten er, noen prosjekter har jeg begynt på og. Idag er det en sjiraff som står på planen. Ganske morsomt egentlig – har bare heklet kroppen og skal begynne på halsen nå straks. Kan bli spennende å se når den er ferdig om den blir som den.