Ingen søvn


Sånn egentlig burde jeg kanskje sove nå men jeg tør ikke – vekkerklokka står på 02.30. Ikke bare min men alle sine sånn at vi er sikre på å komme oss opp i tide. Sitter i sofaen og ser på TV, kjekt med CSI på Get-boksen, og prøver å holde meg våken – går bra enn så lenge. Hører det er liv oppe så jeg tror eldstemann og er våken – han hadde ihvertfall en plan om det. Skal ikke nekte ham det inatt ettersom vi snart skal opp og han kan være ett mareritt å få opp. Årets ferie er straks igang – sol og sommer venter oss på Kypros, og en 40-åring skal feires på veien. Hvis vi ikke sovner da 😉

Legg igjen en kommentar

