Fortsatt syk…


Har vært hos lege nå og ble sykmeldt i 2 uker til – hun ville sykmelde meg i 3 men jeg sa vi tar 2 og så ser vi… Kjedelige greier. Skulle gjerne vært foruten dette virusgreiene nå det er helt sikkert. I ettermiddag drar korpset på tur og jeg skulle gjerne ha vært med. Å sove på luftmadrass i klasserom/gymsal er endel av sjarmen det ved å ha korpsbarn og få lov til å være en del av miljøet.  Men denne gang får jeg nøye meg med 50 timer helt alene i huset ettersom gutta skal på hytta med farmor og tante…

Ikke et så veldig dårlig bytte egentlig selv om jeg har mest lyst til å dra til Lillehammer…

Én kommentar

  1. Uff, så kjipt å være syk så lenge… 😦 Du får trøste deg med at det helt sikkert blir flere korpsturer. 😉

    God bedring, snuppa!

Legg igjen en kommentar

