Kristi Himmelfart


Selv med rykter på FB om at Kristi Himmelfart måtte avlyses grunnet askeskyer så har vi nå kommet oss gjennom fridagen- Sov lenge gjorde jeg og – var småvåken et par ganger tidligere, bl.a en alarm på en eller annen sin mobil som var igang på morgenkvisten, men jeg sov videre og var oppe i 9.30 tiden. Da hadde mannen vært opp en stund tror jeg – fikk vel ikke sove mer når det lå en ny iPhone nede og ventet… Det var spådd regn, regn og atter regn så det var planlagt inneaktiviteter for dagen, bortsett fra frøkan da som dro på Sørum hele dagen og så på feltritt og hilste på hestene. Da ble det litt ro og fred på oss andre…

Prosjektet var eldstemann sitt rom, det ble kjøpt hyller igår så det gikk med noen timer til å fikse og ordne der idag. Plutselig var klokka over tre og mat hadde vi ikke tenkt på siden frokost. Ble et par kornmokjeks og så på’n igjen. Det som gjenstår der oppe nå er smårydding og lego… Jeg tror jeg hater lego nå.

Imorgen er atter en fridag for noen av oss, frisørtime til klipp er bestilt for meg og nå sier mannen at frisørene skal streike for første gang… Hadde jo vært typisk at det skulle skje den ene gangen jeg virkelig føler at jeg må til frisøren. Heldigvis gjelder det ikke frisørene her i kommunen… Mellomste må ha noen klær til mandagen, sånn er det når man ikke spiller i korps lenger. Da må man plutselig ha penklær til 17.mai så det skal vi få sjekket ut imorgen. Må få laget noen kort og imorgen, har tat tpå meg litt mange bestillinger/oppgaver akkurat nå men det er bare å sette seg ned så er man i gang…

Én kommentar

  1. Og der nevte du den første gode grunnen jeg noen gang har hørt for å være med i et korps…man slipper å kjøpe penklær til 17-mai. At jeg ikke har tenkt på det før! Det er jo genialt! 😀

Legg igjen en kommentar

