Konferansetime, kortkurs og et endelig JA


Litt stress hjem fra jobb for å rekke konferansetime med mellomste idag. Typisk nok fikk jeg en sak jeg måtte avslutte før jeg kunne løpe og heldigvis ordnet det seg sånn at jeg kom meg avgårde – litt sent – men alikevel i tide. Jeg hater å ha dårlig tid. Når man har en avtalt tid så er det den som gjelder og ikke 10 minutter senere…

Konferansetimen gikk som forventet, en snill og grei gutt som må forbedre seg litt her og der – men gjør veldig mye bra allerede. Tenk om alle tre var sånn – svaret på det kommer til torsdag når vi har samtaler med de to andre.

Hjem og få frøkna klar til korpsøvelse, hun fikk heldigvis sitte på med noen. Gutta og jeg fikk i oss en pizza før jeg løp ut døra – kortkurs, mormor og bestefar var hyret inn som sjåfører og barnevakter resten av kvelden. Ikveld har vi laget bryllupskort – tror kanskje jeg skal gi bort det ene til en venninne som har giftet seg men er litt usikker. Hadde egentlig en annen plan til dem så vi får se hva det blir til. Kurset gikk forsåvidt bra det men vi surret og rotet og styret skikkelig idag. Mye latter og jeg hadde lyst til å gi opp opptil flere ganger. Men så får man en dytt i siden og et «kom igjen nå – det blir så bra så» og så ler man litt og fortsetter og prike. Følte jeg hadde glue-dots og halvperler og andre dill og dall ting overalt og ihvertfall ikke der det skulle være hele tiden… men ferdige ble vi alle mann – eller damer, for menn er det ingen av der ;o)

Nettopp sjekket mail og der lå den endelige bekreftelsen fra Ungarn, Lita er vår. Hun kommer i månedskiftet mai/juni en gang så nå er det bare å begynne å glede seg. Fikk mailadressen til fostermoren hennes så nå er det bare å notere ned alle spørsmål vi har om henne og sende ivei. Vi adopterer gjennom foreningen Budadogs som tar til seg hunder i Ungarn og gir de en ny sjanse.

Lita
Lita
Én kommentar

  1. Adoptere en hund helt fra Ungarn? Hvordan kom du på den tanken? hvorfor ikke en fra Norge?, finnes jo veldig mange hunder her og som desperat trenger nye hjem.

    Jeg kjenner ei dame som redder hunder i irland.

Legg igjen en kommentar

