I rute


Selv om man ofte har en plan om gjøre ting i god tid så skjer det sjelden for min del. Men nå er jeg i rute og vel så det. Selv om bursdagen til fredag kom litt overraskende på – den burde jo ikke gjøre det men den gjorde nå det i år, så er jeg ikveld ferdig med både gave og kort! Slå den du…

I det siste har jeg sittet timene før ungenen skal ha et bursdagskort og laget ett i hyrten og styrten og det er jo ikke det denne hobbyen handler om. Det er jo for å slappe av og kose seg med å lage kort jeg gjør det. Så denne uka ligger jeg langt foran skjemat. Igår laget jeg et til mannens tante og idag har kortet til mannens mor blitt ferdig. Begge skal feires på fredag. Mangler bare innkjøp av gave til tante men det er mannens oppgave – noe må han jaggu bidra med og. Men han vet hva han skal ha – så den er jo nesten i boks den og 🙂 (kortene legges ikke ut her foreløpig, kanskje etter fredagen om jeg husker det – kan jo noen er innom og sniker…)

Så nå kan jeg bare slappe av resten av uka (U wish)… Har et par kort til som skal lages men det er ikke til bursdager før om noen uker – faktisk måneder så jeg har jo goood tid….

Legg igjen en kommentar

