Ny mobiltelefon


Igår kom jule/bursdagsgaven min og mellomste var storfornlyd for da fikk han og «ny» telefon. Han arvet min som jeg har hatt i et halvt års tid men ikke blitt fortrolig med. Jeg har hatt en Nokia 5800 Express Music – men jeg må bare innse at jeg begynner å bli gammel for dette var ikke helt min greie… Eldstemann og mellomste derimot er helt oppslukt i denne type telefon.

Den nye telefonen er og en Nokia – jeg er en av de som sverger til Nokia og har aldri (bank i bordet) opplevd noe negativt med disse – har hatt noen oppigjennom og stort sett vært fornøyd. Unntaket må jo være denne siste som jeg rett og slett ikke fikset – men det er jo ikke Nokia sin skyld sånn egentlig…

Den nye er en 3710-fold, litt mer min greie ja. Har så vidt begynt å titte litt på den, endret ringetone og lagt inn meldingsvarsel og sjekket at alle kontakter har fulgt med over. Ser greit ut foreløpig, tar jo litt tid før man blir kjent men det er ikke noe stress. Så lenge jeg vet hvordan jeg ringer,, svarer og sender melding så har jeg tilfredsstilt mitt behov 🙂 Min er plum (den mørkeste, men ikke sort – rosa er liksom ikke helt meg som dere sikkert har skjønt…)

Nokia 3710 - fold

Legg igjen en kommentar

