-28 grader ute


Tror overskriften sier sitt – etter en dag med -15 måtte det synke igjen og da til enda kaldere enn det har vært. For 5 minutter siden så jeg det sank fra -27.8 til -28 på kort tid – har ikke turt å se noe mer etter det…. Har sendt ut ungene – godt de har kort skolevei og selv fyrer jeg i peisen her hjemme. Igår kveld var jeg på klubb – fikk serverte en veldig god sjokoladekake og masse skravling. Klokka ble plutselig 22.30 før vi fikk leet oss hjemover på glattisen. På vei hjem så jeg det sank med 10 grader – veldig morsomt… -27 grader her hjemme og nesa klistret seg sammen og når jeg pustet med munnen måtte jeg hoste. Joda jeg liker vinteren jeg men akkurat nå så er det litt vel ekstremt synes jeg…

Idag skal jeg prøve å fjerne jula her hjemme – har hatt en lang natt med et barn som okkuperte nesten hele min del av senga og lå og skjærte tenner meste parten av tiden. En 12 åring tar mye plass (på alle måter), virker ikke som om det var noe migreneanfall på vei i natt heldigvis men lite søvn det ble det ja. Så nå skal jeg spise frokost mens jeg ser på Criminal Minds fra igår og så får vi se hva som skjer. En liten høneblund må jeg innvilge meg ihvertfall kjenner jeg….

Legg igjen en kommentar

