Gud jeg er lei


Arbeidslyst og motivasjon for jobben min er et sted langt langt vekk og det er omtrent umulig å få kallet de tilbake til meg. Mye merkelig som skjer og har skjedd her, deriblant en ledelse som er helt bak mål og ikke har antenner i det hele tatt. Vi er et par vikarer her og hun andre spurte meg litt under lunsjen idag om hva jeg tenkte og mente om å være her videre. Vi konkluderte vel med at vi begge er på vei bort selv om de trenger oss her – tror hun og har kontrakt ut året, samme som meg men med mulighet for forlengelse.

Idag tidlig klarte sjefen for avdelingen å lire av seg noen fraser som tydet på at hun hadde stått opp med feil bein først idag og når man prøver å svare fornuftig tilbake vrir og vender hun det sånn at det høres ut som om vi er en gjeng latsabber som bare gjør feil. Er det noe rart motivasjonen er på bånn når det er sånn man blir møtt… Hun andre vikaren var borte hos meg etterpå og lurte på om jeg hadde tatt meg nær av det som hadde skjedd, for hun og en annen hadde reagert veldig på måten ting var blitt sagt,  men heldigvis gjorde jeg ikke det for det er ikke så mye som overrasker meg her lenger med tanke på hva ledelsen klarer å si og gjøre… Det er ikke mitt tap at de ikke kan oppføre selg liksom 😉

Nei dette er ikke stedet for meg – det er jaggu sikkert, men bare så synd det er så lite annet der ute å ta tak i og for tiden… Men det må jo bare snu en dag og gå min vei igjen – synes liksom det har vært strake utforbakken lenge nok nå…

Én kommentar

  1. Takk for at du skrev i gjesteboken min. 🙂 Alltid hyggelig med litt kommentarer. 🙂
    Kan tenke meg du koste deg med Rottweileren du hadde, ja. 🙂

    Hm… Kjedelig med sånne ting på en arbeidsplass…
    Håper det ordner seg enten den ene eller andre veien!

Legg igjen en kommentar

