Vi går mot lysere tider


Vel ikke ute – der blir det jo bare mørkere og mørkere tidligere og tidligere på ettermiddagen. Snart er det mørkt når man drar på jobb og mørk når man kommer hjem fra jobb. Godt jeg sitter sånn at jeg kan se ut på norskt bondelandskap med jorder – og en motorvei – hele dagen. Hester ser jeg og – ikke at det er noe jeg er spesielt opptatt av men de går når der og vandrer enn så lenge…

Jo lysere tider ja – i heimen – imorgen skal alle opp og ut på jobb og skole sånn som det ser ut nå 🙂 Ikke mere sykdom – får vi håpe!

Nei nå skal jeg fortsette på en julegave – ment til en men jeg tror jaggu den blir til en annen….

Legg igjen en kommentar

