Sløv lørdag


Sov litt lenger enn vanlig idag, stod opp og fikk i oss frokost før en liten handleliste ble laget. Frøkna, mannen og jeg dro ut, gutta var sjelegalde for å slippe for når TV’en til eldste ikke helt virker og han ikke har fått lov til å ta PS2 ned i stua så kan man jo gjette hva som skjedde sekunder etter at vi forsvant ut døra… De satt godt plantet i sofaen da vi kom hjem igjen ja 🙂

Gave til dåpsbarnet ble skaffet, frøkna bestemte mest med litt hjelp fra mor som tenker litt mer enn akkurat dåpsdagen og ukene fremover. Jeg måtte og ha meg noe nytt ettersom jeg har bestemt meg for å ikke ha bunaden imorgen. Frøkna var veldig hjelpsom og pekte ut både det ene og andre – noe kunne ha fungert men ikke alt nei. Et par småting til henne måtte vi og ha som strømpebukse og trøye. Fant igjen mannen etterhvert og som hadde handlet mat – jeg hadde ikke funnet noe klær så jeg ruslet litt rundt alene mens de to andre var på biblioteket og et par andre ting. På Lindex fant jeg både det ene og det andre, hater jo å handle klær og det å prøve er jo bare stress og mas. Men jeg dro med meg et par ting og fant et ledig prøverom, bommet litt på størrelsen med den første men løp ut og fant en som var mer riktig. Av og på tre ganger med forskjellige gensere under og ble vel egentlig fornøyd. Endte ihvertfall opp med en kjole/tunika – som og kan brukes til jul fant jeg ut 😉 Så da sparte jeg meg selv for en shoppingtur nærmere jul.

Nå har vi spist litt og sitter egentlig bare og sløver alle 5. Mellomste var valgt kamp i hockeyhallen fremfor tippekamp på TV kl.16, farmor og farfar kommer i 17 tiden og mannen og jeg drar i 17.30 tiden. Rune Andersen bør være morsom ikveld…

Nå MÅ jeg bare bli ferdig med dåpsgaven – ble ferdig igår men har igjen en ting som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal fikse… Det blir vel en løsning på det – må bare det.

Legg igjen en kommentar

