Nok en dag er straks over


Gjorde litt endringer i rekkefølgen på jobboppgavene idag så når jeg kjente jeg var sliten i toppen litt etter lunsj så var det greit å sette seg å pakke fakturaer i steden for å punche mer. Lur ide egentlig, tenker jeg gjør det sånn imorgen og.

Var egentlig stuptrøtt da jeg kom hjem og hadde mest lyst til å ta en hvil på sofaen, men det fikk jeg ikke tid til. Litt leksehjelp, middag og mer leksehjelp før jeg kjørte eldstemann på speidern. På vei hjem dro jeg innom hobbybutikken og fikk tak på et par esker jeg skal fikse litt på. Har en plan – må bare finne tid 🙂 Til helgen skal jeg få tid til mye sånt har jeg bestemt.

I kveld har jeg egentlig bare sittet i sofaen og holdt på med ting på PC’en. Lastet opp bilder til fotball-albumet på nett, skrevet timeliste for jobbing til fotballcupen og andre småting. Fikk med meg Lærerene med et halvt øye bare men sånn blir det av og til. Et par ting jeg burde gjort som jeg ikke har husket på men det finner jeg vel tid til imorgen tenker jeg.

Imorgen skal jeg til tannlegen – og jeg hater å gå til tannlegen. Tannlegen jeg går til er gal – hun og hennes tannlegesekretær er klar over at jeg ikke liker å komme til dem og skravler i ett sett fra jeg kommer inn døra til jeg går igjen. Tror forresten ikke at de har pause hverken før eller etter jeg er der heller. Hv aprater de om – egentlig ingenting men det er ganske beroligende å høre på. Gjør sitt til at jeg slapper av litt – ikke mye men litt – for denne tannlegen kan finne på å stille meg spørsmål som må besvares med ord mens hun har hele hpnda si og et par instrumenter inne i munnen min. Ja da er det enkelt å svare…. Skal dit 15.30 så jeg kommer til å være vrak på jobb fra lunsjtid og til jeg må gå i 15 tiden…

Legg igjen en kommentar

