iPhone4


Jeg er nå eier av en iPhone4 – siste julegave kom en måned etter jul. Greit det for jula varer vel til påske sies det…

Jeg kløner og prøver å skjønne denne saken, så langt har jeg klart å ringe ut en gang, lese 2 innkomne meldinger og å sjekke både mail og facebook siden fredag. Ja for det er vel det man må gjøre med en sånn telefon… Innkomne anrop får jeg ta til uka kanskje – se om jeg skønner at det er min telefon som ringer. 

Idag har mannen prøvd å lære meg hvordan oppdatere kontakter så da går dagen med til å rydde opp i kontaktene på mailen min. Der lå det jo bare 400+ mailadresser som jeg har vært i kontakt med de siste årene på en eller annen måte… prøver å matche mot telefonnummer i gammel telefon for så å overføre til ny telefon senere idag (kanskje). Det blir nok bra bare jeg har klart å skrive inn riktige nummer og navn…

Mellomste sitter klar til å ta over hvis jeg skulle miste all tålmodighet – men jeg tror han får sitte der og vente en god stund ja…

Ett Svar

  1. Gratulerer med ny telefon! Det er alltid moro med nye duppeditter, ihvertfall når den første frustrasjonen har forsvunnet og man begynner å kose seg med de :)

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

