BBB – Bryllup, Bursdag og Baby


Ikveld er det klubb igjen – denne gangen skal det feires mye. Vertinnen har bursdag, en har nettopp fått baby og en er nygift. Blir tre ting på en gang det. Jeg har vært så på etterskudd med bursdagskort så np har jeg fikset på de to jeg ikke har fått gitt samt ordnet med siste ting på barselgave. Bryllupsgaven har jeg og fått i boks etter litt intensiv mailing de siste dagene så da er det nesten bare å dra da. Hadde bare formen vært noe bedre enn den er… Gikk tidligere hjem fra jobb idag etter å ha sittet å frosset hele dagen, svimmel og litt rar (det siste er kanskje ikke noe nytt…) Spiste lunsj på jobben og håpet det ville hjelpe – men når kaninedama kommenterer at jeg ikke ser helt i form ut så tenkte jeg jaja – da er det vel noe idet… Har sovet litt på sofaen og formen er litt opp og ned – men jeg tar meg en tur, om ikke annet bare for å si hei og gratulerer og forhåpentligvis få en titt på den nye verdensborgere.

 

4 kommentar

  1. Håper du føler deg bedre :) Kjempefint kort!!

    • Det går litt opp og ned – holder jeg meg i ro så holder verden seg i ro og…

      Takk – det er egentlig en bok med flere dikt og tegninger. Skal se om jeg får lagt ut resten etterhvert. Ettersom den nybakte mor ikke var tilstede i går så må jeg holde resten hemmelig litt til :o)

  2. Å så søtt… :-)

Legg igjen en kommentar

Følg meg

Få nye innlegg levert til din innboks.

