Søndagens program


Mann og unger dro avgårde for et par timer siden på harryhandel til Sverige – gymsko står på handlelisten + det vanlige med litt mat og brus og selvfølgelig godteri. De bør ikke glemme å kjøpe med noe til meg denne gangen og….

Tovede prinsessekroner

Tovede prinsessekroner

Jeg har tilbrakt formiddagen med å lage et par kort samt tove et par prinsessekroner som skal selges i BUA. Har vakt der oppe nå fra klokka 12 til 16. Sola skinner heldigvis så det er mulig å sitte ute i solveggen mens det ikke er noen folk der oppe. Vet det er konfirmasjon i kirken så det kan jo være en og annen som stikker innom – man kan jo alltids håpe. Naboen er konfirmant idag så han har fått gave og kort på morgenen idag.

Igår begynte jeg på rommet til eldstemann og med ommøblering – fikk flyttet på noe men så er det alt det rotet som havner midt på gulvet da. Hvor skal det legges hen. Sa han fikk rydde på plass det han ville ha og så fikk han legge det han ikke ville ha lenger i en haug sånn at vi kunne se hva som kunne kastes, selges eller på loppemarked. Men jeg kjente motivasjonen var ikke like stor igår som forrige helg med mellomste sitt rom – og enda har vi frøkna sitt igjen (det er jo ogrunn det verste….)

Nei nå får jeg gjøre meg klar til å stikke ut og «jobbe litt» – må pakke ned strikketøy og så får vi se hvordan dette går :)

Legg igjen en kommentar

Følg

Få nye innlegg levert til din innboks.

